fcb.portal.reset.password

Bartomeu amb els impulsors del projecte solidari del periodisme esportiu. | GERMÁN PARGA

El XII Projecte Solidari del periodisme esportiu també ha format part de la prèvia del partit contra el Granada. La nova edició d’aquest consolidat projecte compta un any més amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona. Josep Maria Bartomeu ha rebut a la Llotja una representació dels periodistes impulsors d’aquesta iniciativa, que li han fet entrega del nou llibre de Relats solidaris de l’esport, que enguany té com a padrí Luis Suárez, i destina els seus fons a l’Associació Catalana de Trastorns Metabòlics, en concret, a la investigació de la Fenilcetonúria (PKU), una malaltia que produeix una errada en la degradació d’un aminoàcid, la fenilalanina.

Paral·lelament, abans del partit els jugadors del primer equip s’han fet una fotografia amb un grup d’infants afectats per la PKU. Als prolegòmens de l’enfrontament també s’ha projectat un vídeo als marcadors de l’Estadi sobre aquesta 12a edició del Projecte Solidari del periodisme esportiu, que en edicions anteriors ha tingut com a padrins Samuel Eto’o, Carles Puyol i Iván de la Peña, Frank Rijkaard, Leo Messi, Xavi Hernández, Pep Guardiola, Andrés Iniesta, David Villa, Éric Abidal, Gerard Piqué i Javier Mascherano.

Tornar a dalt