fcb.portal.reset.password

El proper divendres 14 d’octubre, a les 19 hores, es presentarà a l’Auditori 1899 del Camp Nou la cançó i el videoclip “Las palabras no dan miedo”, una iniciativa de Beat Chagas per guanyar el silenci i la por associat a la malaltia de Chagas.

Els músics i cantants Jofre Bardagí, Kevin Johansen, Joan Manuel Serrat, Rosario Flores i Benny Ibarra posen veu a ‘Las palabras no dan miedo’, una cançó que constitueix una nova forma de tractament integral de la malaltia de Chagas, des d’un abordatge biomèdic, psicològic i social, que compta amb el suport de l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

Actualment s’estima que entre 6 i 7 milions de persones a tot el món estan infectades pel paràsit Trypanosoma cruzi, responsable del Chagas, i que prop de 7.000 persones moren cada any per aquesta malaltia.

El videoclip i la cançó es presentaran a la Fundació FC Barcelona, que és una de les institucions que constitueixen Beat Chagas, juntament amb el Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR), el Programa de Salut Internacional de l’Institut Català de la Salut (PROSICS), la Fundació Leo Messi, i altres entitats i associacions de pacients, incloent associacions d’afectats per la malaltia i a la mateixa OMS.

Per cada compra de ‘Las palabras no dan miedo’, Sony Music i Música Global Discográfica donaran el 100% del benefici a la recerca en informació, educació, comunicació i difusió dels materials del projecte Beat Chagas al món, a través del VHIR.

Tornar a dalt