Diumenge dia 18 de desembre se celebrarà al Miniestadi una nova edició del partit de famosos de La Marató de TV3. Aquest esdeveniment, organitzat pel Fòrum Samitier amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona, reunirà personalitats conegudes del món de l’esport, la televisió, el teatre, el cinema, etc., amb la finalitat d’omplir el Miniestadi per recaptar fons per a la investigació sobre l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques a les quals està dedicada La Marató de TV3 d’enguany.

El FC Barcelona cedeix, un any més, les instal·lacions del Miniestadi i els recursos necessaris per poder organitzar aquest esdeveniment solidari que aquest 2016 arriba a la seva 25a edició, un quart de segle que l’ha consolidat com un dels actes més veterans al voltant de la Marató i l’ha convertit en una festa familiar que uneix diversió, esport i captació de fons.

Entrades ja a la venda

Les entrades/donatiu per a aquest enfrontament es poden adquirir des d’aquest dijous 1 de desembre a través del web del Club (http://bit.ly/2fOtnBt) per un preu de 3 euros + 0,5 euros de despeses de gestió i a les taquilles del Bulevard del Camp Nou per 3 euros. El dia del partit també es podran aconseguir a partir de les 9.30 h a les taquilles del Gol Nord i de l’accés 15 del Camp Nou, així com a les del Mini.

Compra les teves entrades per al partit de la Marató de TV3

Promoció exclusiva per a socis del FC Barcelona

L’edició d’enguany presenta una important novetat per a tots els socis del FC Barcelona. Per cada entrada/donatiu adquirida en rebran una altra gratuïtament. L’objectiu de la iniciativa és, a més de recaptar fons, que el Mini presenti el millor aspecte possible per acollir aquest entranyable partit.

Obertura de portes, a les 10.30 h

Un any més FIATC Assegurances i Estrella Damm seran els patrocinadors dels equips i faran també la seva respectiva donació a la causa. El partit començarà a les 12.00 hores però les portes del Miniestadi estaran obertes des de les 10.30 h. Mitja hora abans de començar el partit tindrà lloc una sessió del projecte de la Fundació FCB ‘FutboNet i Diversitat’ amb infants  vinculats a l’Institut Guttmann.