Ja es coneixen els noms dels participants confirmats per al partit de famosos vs famosos de La Marató de TV3 que tindrà lloc aquest diumenge i que està coorganitzat pel Fórum Samitier i la Fundació FC Barcelona. La llista és diversa i abarca cares conegudes tant del món de l'esport, com la televisió i la música, entre d'altres.

Alguns dels famosos confirmats que suaran la samarreta aquest diumenge al Mini són: Carles Puyol, Éric Abidal, Marc i Àlex Márquez, Pol i Aleix Esparagró, Purito Rodríguez, Daniel Guzmán, Carlos Cuevas, Risto Mejide, Daniel Diges, Julio Salinas, Javier Clemente, entre molts d'altres.

Entrades ja a la venda

Les entrades/donatiu per a aquest enfrontament es poden adquirir des d’aquest dijous 1 de desembre a través del web del Club (http://bit.ly/2fOtnBt) per un preu de 3 euros + 0,5 euros de despeses de gestió i a les taquilles del Bulevard del Camp Nou per 3 euros. El dia del partit també es podran aconseguir a partir de les 9.30 h a les taquilles del Gol Nord i de l’accés 15 del Camp Nou, així com a les del Mini.

Compra les teves entrades per al partit de la Marató de TV3