fcb.portal.reset.password

Nacho Mestre,al centre de la imatge, durant la reunió d’aquest dilluns | ÀLEX CAPARRÓS - FCB

El Patronat de la Fundació FC Barcelona ha celebrat aquest dilluns una nova reunió en què s’han abordat diversos temes de gestió, especialment en clau de futur. En aquesta línia, un dels més rellevants ha estat el nomenament de Nacho Mestre, fins ara director general del FC Barcelona, com a nou director executiu (CEO) de la Fundació FCB. Fruit d’aquesta aprovació, Mestre serà a partir d’ara el màxim executiu de l’entitat, mentre que Mària Vallés continuarà mantenint el seu càrrec de directora general.

En l’àmbit jurídic el Patronat ha supervisat el treball d’actualització dels estatuts que la Fundació està abordant en el decurs dels últims mesos per tal d’adaptar-los a les noves necessitats i a les línies que marca el pla estratègic 2016-2021 de l’entitat. Pel que fa al terreny financer el màxim òrgan de govern de la Fundació ha aprovat per unanimitat el pressupost de la temporada 2016/17 que arriba a la xifra rècord de 13,5 milions d’euros i que permetrà ampliar l’oferta programàtica de la Fundació amb l’objectiu d’arribar cada vegada a més infants.

També s’ha presentat als patrons el nou pla d’accions de la Fundació per a la temporada 2016/17 que preveu com a línies principals un augment de l’impacte social dels projectes; un increment de la notorietat i de la credibilitat de l’entitat; i un reforç de l’autonomia de la Fundació envers el FC Barcelona per tal de garantir una millor visibilitat de la seva tasca solidària.

En el capítol d’accions recents, s’ha valorat positivament el viatge que una comitiva de la Fundació va fer a Sud-àfrica a principis de mes per conèixer l’evolució dels projectes amb l’UNICEF implementats en aquest país i que ajuden a fomentar l’educació entre els infants més vulnerables del país. D’altra banda, també s’ha ratificat l’èxit de l’acció de la ‘Llotja Infantil’ celebrada dissabte passat amb motiu del partit Barça-Màlaga, en el marc dels actes de commemoració del desè aniversari de l’aliança amb l’UNICEF. I s’ha confirmat l’èxit de la gala de captació de fons que va tenir lloc dissabte a la nit a Doha, que ha permès aconseguir 2,5 milions de dòlars pel projecte ‘1in11’ que serviran per fomentar programes d’accés a l’escola entre els infants discapacitats d’Indonèsia.

Tornar a dalt