fcb.portal.reset.password

Leo Messi, a través de la Fundació que porta el seu nom, ha acceptat col·laborar amb el programa #Invulnerables de lluita contra la pobresa infantil, que treballa per la igualtat d'oportunitats d'infants, joves i les seves famílies. La iniciativa, nascuda a instàncies de sor Lucía Caram, està impulsada per la Fundació FCB, la Fundació Leo Messi, l’Obra Social ”la Caixa”, la Generalitat de Catalunya i la Fundació Rosa Oriol.

A través d'un vídeo, Messi ha expressat la seva opció de "jugar el partit de la vida d'#Invulnerables" convidant la ciutadania a implicar-se en aquesta realitat que afecta tants nens. L’argentí ha manifestat la seva preocupació pel sofriment dels més petits i ha volgut contribuir a la difusió i visibilitat del projecte.

#Invulnerables és un projecte que treballa en xarxa i potencia la col·laboració publicoprivada per aconseguir trencar el cercle hereditari de la pobresa, ajudant les famílies perquè els nens puguin créixer amb tots els seus drets respectats i les seves necessitats cobertes, garantint la igualtat d'oportunitats. En definitiva, perquè els nens puguin ser nens.

A més, amb aquest gest, el lema de la Fundació Leo Messi, "Vaig triar creure" que els nens són el futur, s'alinea amb els objectius d’#Invulnerables, que es proposa garantir que en el present els nens puguin créixer i desenvolupar-se integralment i que en el futur siguin homes i dones lliures i autònoms.

La missió de la Fundació Leo Messi "és actuar en favor dels infants i adolescents en situació de risc en l’àmbit nacional i en l’internacional, en societat amb altres institucions que desenvolupen projectes alineats amb els ideals fonamentals de la Fundació: salut, educació i esport".

Amb la suma de Leo Messi i la seva Fundació, #Invulnerables es fa més gran i creix la seva vocació de seguir sumant forces, iniciatives i recursos a favor de la infància.

Els promotors del programa volen donar la benvinguda a Leo Messi i a la seva Fundació, agraeixen la seva implicació i el seu desig d'animar la societat a treballar per la infància.

Tornar a dalt