fcb.portal.reset.password

Els integrants del Patronat, reunits aquest dijous a les instal·lacions del FC Barcelona | FCB

El Patronat de la Fundació FC Barcelona ha celebrat aquest dijous la primera reunió de l’any 2017, en què s’ha aprovat el pla d’accions de l’entitat fins a final de temporada. En aquest full de ruta hi apareixen com a temes prioritaris el foment de la investigació contra el càncer infantil, la lluita contra el ‘bullying’ i l’atenció al col·lectiu de refugiats.

Pel que fa a l’àmbit oncològic, la Fundació presentarà durant les properes setmanes un ambiciós projecte pediàtric de la mà de la Fundació Leo Messi i de l’Hospital Sant Joan de Déu, que suposarà un gran pas endavant en la lluita contra aquesta malaltia que afecta al món 250.000 infants a l’any.

Durant els propers mesos també s’abordarà una reformulació del projecte ‘Barçakids’ per enfocar-lo a la lluita contra el ‘bullying’, una de les problemàtiques més alarmants que en l’actualitat assetgen els infants i joves. I pel que fa al reforç de l’atenció al col·lectiu de refugiats, la Fundació ha iniciat contactes amb diverses entitats internacionals per rellançar aquesta línia de treball i poder-ne ampliar el radi d’acció.

Durant la reunió també s’ha fet una valoració del viatge a Israel que al mes de gener va portar una representació de la Fundació FCB a conèixer algunes de les entitats socials i esportives més rellevants del país, així com els principals actors del món econòmic, amb l’objectiu de poder traslladar properament el projecte ‘FutbolNet’ a aquest territori. Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i la Fundació FCB, ha destacat especialment l’interès del president Reuven Rivlin en els projectes d’esport per al desenvolupament de la Fundació, a més de la seva predisposició a col·laborar perquè aquestes iniciatives es traslladin a aquest país.

Pel que fa referència als assumptes de comunicació, s’ha destacat l’increment de seguidors a les xarxes socials, especialment al Facebook, on la Fundació ha arribat ja a més de 2,4 milions d’amics i ha augmentat en més de 200.000 aquesta xifra en els últims sis mesos. També s’ha fet esment de la bona valoració de la REVISTA FUNDACIÓ per part dels socis, publicació de la qual s’està tancant el tercer número, que veurà la llum a mitjans del mes de febrer.

Tornar a dalt