fcb.portal.reset.password

Els integrants del Patronat, reunits aquest dijous a les instal·lacions del FC Barcelona. | GERMÁN PARGA / FCB

El Patronat de la Fundació FC Barcelona ha celebrat aquest dijous la seva segona reunió anual a les oficines del Club, on s’ha fet balanç dels progressos realitzats en els tres grans eixos d’actuació que estableix el nou Pla Estratègic: accés i reforç a l’educació, prevenció de la violència i resolució de conflictes i lluita contra l’exclusió social i la discriminació.

Dintre de l’àmbit de prevenció de violència i resolució de conflictes s’ha presentat la nova campanya de lluita contra el bullying, que es farà pública el 25 d’abril i en la qual s’implicaran diversos jugadors del Club. Així mateix, s’ha anunciat que se celebrarà a l’Auditori 1899 un simposi sobre aquesta temàtica els dies 27 i 28 d’abril, adreçada a escoles de tot Catalunya i en què participaran com a testimonis persones que han patit situacions d’aquest tipus.

D’altra banda, també s’han explicat els avanços dels projectes propis que es duran a terme en diversos camps de refugiats. Aquests projectes tenen l’objectiu de continuar la tasca que es va marcar la Fundació ja fa dos anys d’abordar la greu problemàtica dels refugiats amb noves accions adreçades als infants que viuen en aquests contextos. Pel que fa a aquest àmbit, la Fundació està tancant acords amb diverses entitats internacionals que permetin desenvolupar amb eficàcia aquestes actuacions directes al terreny.

L’objectiu del nou Pla Estratègic és fer un pas endavant en la triangulació valors, esport i infància, que fins al moment ha estat la base dels projectes engegats i que a partir d’ara es potenciarà per tal de poder mostrar més i millor al món el paper transformador que té l’esport en la infància, la importància dels valors en la seva educació i la implicació de la Fundació FCB en els grans desafiaments que assetgen aquest col·lectiu.
Tornar a dalt