El Patronat de la Fundació FC Barcelona ha començat a treballar en la nova etapa d’aquesta entitat que s’enceta amb la recent incorporació de la nova directora general, Maria Vallès. En una reunió celebrada aquest dilluns els membres del màxim òrgan de govern de la Fundació han participat en una sessió de brainstorming que ha servit per plantejar idees i noves línies de treball de cara als propers anys.

En aquesta sessió han participat el president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, així com el vicepresident primer Jordi Cardoner i els directius Maria Teixidor, Ramon Pont, Dídac Lee, tots ells amb responsabilitats dintre del Patronat de la Fundació.

L’objectiu és fer un pas endavant en la triangulació: valors, esport i infància, que fins ara ha estat la base dels projectes engegats, i que a partir d’ara es potenciarà per tal de poder mostrar més i millor al món el paper transformador que té l’esport en la infància, la importància que tenen els valors en la seva educació i la implicació del FC Barcelona en els grans desafiaments que assetgen aquest col·lectiu.

El Patronat i l’equip executiu de la Fundació treballaran durant les properes setmanes en un nou pla estratègic en què la internacionalització dels projectes, el reforç de les grans aliances i l’apropament al soci hi tindran un paper clau.

Durant la reunió d’aquest dilluns, a més de fer-se un repàs de l’estat actual de cadascun dels projectes, s’ha decidit també incorporar com a patró Josep Cortada, fins ara director general de la Fundació, i renovar el càrrrec del vocal Ramon Alfonseda, president de l’Agrupació Barça Jugadors.