fcb.portal.reset.password

Jordi Cardoner ha lliurat a Jordi Cruyff una samarreta del Barça amb el nom del Maccabi. | GERMÁN PARGA

El Maccabi ha lliurat tres samarretes del seu equip amb els cognoms dels representants de la Fundació FCB | GERMÁN PARGA

Sharon Tammam, Jordi Cardoner i Jordi Cruyff, a les instal·lacions del Maccabi Tel Aviv | GERMÁN PARGA

La representació de la Fundació del FC Barcelona ha tancat avui el programa d’accions que ha desenvolupat aquesta setmana a Israel, amb una visita a l’equip de futbol del Maccabi Tel Aviv, que té Jordi Cruyff com a director esportiu.

El vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació, Jordi Cardoner, acompanyat pel director executiu de la Fundació FCB, Nacho Mestre, i  de la directora general, Mària Vallés, han visitat les instal·lacions de l’equip de Tel Aviv, on han estat acompanyats de Jordi Cruyff, que, a més de director esportiu, actualment també està efectuant de manera temporal les funcions de primer entrenador; Sharon Tammam, directora comercial, i Joshua Halickman, cap de la Fundació del Maccabi. Durant la seva visita, els representants blaugrana també han tingut l’oportunitat de saludar Albert Capellas, segon entrenador del Maccabi i extècnic de les categories inferiors del FC Barcelona.

Reconeixement a Johan Cruyff

En el decurs de la trobada, Jordi Cruyff i Jordi Cardoner han aprofitat per continuar ultimant les accions que cal impulsar per part del Club en reconeixement a la figura de Johan Cruyff. El Club i la família Cruyff tenen previst  donar-les a conèixer coincidint amb el primer aniversari del traspàs de Johan Cruyff, que es complirà el dia 24 de març.

Aprofitant la trobada, Jordi Cruyff ha comentat amb els representants barcelonistes la tasca que està efectuant la Fundació Cruyff a Israel, on també desenvolupa alguns dels seus projectes. La Fundació del FC Barcelona i la Fundació Cruyff col·laboren a Catalunya en els programes ‘Pati 14’ i ‘Cruyff Courts’.

Interès en els projectes de la Fundació

Els representants del Maccabi han valorat molt positivament la feina que està efectuant la Fundació del Barça arreu del món i s’han mostrat molt interessats a poder treballar en un futur en alguns dels seus projectes. El club israelià ha creat recentment la seva Fundació i també destaca per la seva sensibilitat i per la tasca que efectua en l’àmbit social amb el col·lectiu de refugiats.

Les dues representacions han coincidit a l’hora de veure els clubs de futbol com unes entitats que tenen una gran força d’atracció per als infants. A través dels clubs, els joves s’apropen al món del futbol i es beneficien de tots els aspectes positius que aporta l’esport.

El Maccabi Tel Aviv és actualment el segon classificat de la Lliga israeliana per darrere de l’Hapoel Been Sheva, està als vuitens de final de la Copa, però va ser eliminat a la fase de grups de l’Europa League.

Declaracions de Jordi Cardoner

“No podíem acabar aquest viatge sense saludar Jordi Cruyff, veure aquestes instal·lacions del Maccabi i parlar amb els seus representants, que ens han acollit, com a tot arreu en aquest país, d’una manera extraordinària. Els membres de la Fundació que hem vingut a Israel hem pogut conèixer molt més de prop la sensibilitat i la problemàtica social que té el país. Hem pogut treballar aspectes socials, estar amb personalitats i entitats molt rellevants com el mateix president del país, que es va interessar a poder participar en algun dels nostres projectes. Ens n’anem molt contents i esperant que en breu puguem començar activitats a Israel, on el Barcelona pot fer-hi moltes accions”.

Declaracions de Jordi Cruyff

"Vinc d'una família que, com ho demostra la Fundació del meu pare, sempre ha cregut que els nens ho eren tot i que val la pena treballar per a ells. La Fundació del Barça té una arribada enorme a tota la societat i tots els seus projectes mostren una gran responsabilitat cap a molts nens i cap a la gent necessitada. Israel és un país molt futboler, hi ha molts seguidors del Barça i quan aquest club ve amb el missatge que transmet la Fundació, mostra que l’esport pot unir tot allò que la política no és capaç de fer”.

Tornar a dalt