fcb.portal.reset.password

La Fundació FC Barcelona continua ampliant la seva xarxa de connexions internacionals, aquest cop adherint-se al Pacte Mundial de Nacions Unides (Global Compact), una iniciativa internacional que promou implementar deu principis universalment acceptats per promoure la responsabilitat social empresarial en les àrees dels drets humans, les normes laborals, el medi ambient i la lluita contra la corrupció.

El Pacte Mundial compta amb 13.000 entitats adherides de les quals més de 8.000 són organitzacions sense ànim de lucre. Amb presència a 145 països, és la iniciativa voluntària de responsabilitat social empresarial més gran del món.

Aquest moviment impulsat per Nacions Unides ofereix a les empreses i organitzacions un marc pràctic per desenvolupar, implantar i divulgar polítiques i pràctiques de sostenibilitat empresarial, oferint als seus signants una àmplia gamma de recursos i eines de gestió per ajudar-los a implementar models de negoci i desenvolupament sostenible.

Consulta els deu principis del Pacte Mundial

Tornar a dalt