fcb.portal.reset.password

Fruit del compromís i la sensibilitat amb la crisi de refugiats que està vivint en l’actualitat Europa i, en especial, la Mediterrània, la Fundació FC Barcelona se suma a la campanya 'Casa nostra, casa vostra', una iniciativa creada per un grup de persones independents i entitats del país que pretén informar, sensibilitzar i mobilitzar la societat a favor de l’acollida de les persones refugiades i migrants, tant les que esperen a les fronteres com les que ja són a Catalunya.

La Fundació FCB ha signat el manifest que impulsa aquesta iniciativa i ha deixat palès el seu compromís amb aquesta causa, en la qual durant els últims mesos està esmerçant molts esforços mitjançant diverses accions de sensibilització i acollida sota el paraigua de la campanya Tant se val d’on venim.

Visibilitat al Camp Nou al partit Barça – Leganés

'Casa nostra, casa vostra', que ja compta amb gairebé 50.000 signants entre persones a títol individual, empreses i entitats, està tenint una important repercussió mediàtica i gairebé a diari programa activitats de divulgació i de captació de fons a favor dels refugiats. Una de les més rellevants serà el concert que se celebrarà el proper 11 de febrer al Palau Sant Jordi, dirigit per la Fura dels Baus, en què participaran una cinquantena de personalitats de la música i les arts escèniques.

La Fundació FCB també vol posar a disposició del projecte els seus altaveus i plataformes de comunicació amb l’objectiu de donar la màxima difusió possible a la iniciativa. Per aquest motiu, el 19 de febrer, durant el partit Barça-Leganés, s’emetrà pel videomarcador del Camp Nou el vídeo d’aquesta campanya, protagonitzat per refugiats i per periodistes, actors, cantants i escriptors catalans que fan una crida a l’acció i ajuden a agitar consciències sobre aquesta dramàtica situació.

Tornar a dalt