KONAMI, Premium Partner del FC Barcelona i creadora de la franquícia Pro Evolution Soccer, ha consolidat la seva relació amb el Club i farà una donació econòmica de 100.000 dòlars destinada a la Fundació FCB. Aquesta donació vol contribuir a l’objectiu de la Fundació de dur a terme un nou programa de ‘FutbolNet’. La donació s’escenificarà el pròxim 3 de desembre, coincidint amb el partit de Lliga entre el FC Barcelona i el Reial Madrid que tindrà lloc al Camp Nou.

D’aquesta manera, el compromís de KONAMI amb ‘FutbolNet’ es farà visible el dissabte del Clàssic, mitjançant logotips especials a la banqueta local, a les pantalles publicitàries de LED i al marcador del Camp Nou. Els aficionats també veuran els detalls de l’acord a totes les presentacions abans del partit, i PES 2017 serà visible en una zona específica a l’esplanada de l’Estadi.

El legendari joc també es disputarà en l’exitosa modalitat MyClub de PES 2017. I és que a partir del 24 de novembre i fins el 4 de desembre, els aficionats a MyClub podran accedir a una campanya a través de PES 2017 i tindran accés a 20 llegendes de la història del FC Barcelona, entre altres coses. La setmana següent, a partir de l’1 de desembre, hi haurà un agent especial durant tot el període que permetrà l’accés a ambdós equips i a les llegendes del FC Barcelona.

Recordem que el FC Barcelona i KONAMI treballen junts després d’haver arribat a un acord d’àmbit global al mes de juliol, pel qual la creadora de la sèrie de videojocs de futbol PES, Pro Evolution Soccer, es convertia en Premium Partner del Club durant les properes tres temporades. D’aquesta manera, el Club figura de manera notòria dins de la sèrie Pro Evolution Soccer, incloent-hi l’ús exclusiu del Camp Nou.

Declaracions del vicepresident responsable de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo:

“Volem que els aficionats de PES 2017 se sentin part del nostre Club i d’un partit tan vital. Aquesta donació tan generosa que KONAMI ha presentat a la Fundació FCB i la celebració d’aquest partit tan important contra un rival històric dins de MyClub demostra que la companyia és una part important dins dels plans del FC Barcelona, i tenim moltes ganes de continuar endavant amb aquesta aliança fantàstica”.

Declaracions del president de KONAMI Digital Entertainment B.V., Tomotada Tashiro:

“Per ser els millors s’ha de treballar amb els millors, i per tant estem molt contents de poder realitzar aquesta contribució a la Fundació FCB. El compromís del Club de treballar amb els joves més vulnerables és quelcom que admirem molt, i volem que el nostre suport ajudi al fet que el seu programa ‘FutbolNet’ creixi globalment”.