fcb.portal.reset.password

El representants de la Fundació FCB, amb els diputats del Parlament israelià | GERMÁN PARGA - FCB

El president d'Israel, Reuven Rivlin, ha rebut aquest dimarts a la seva residència de Jerusalem la delegació de la Fundació desplaçada al país, formada per Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació FC; Nacho Mestre, director executiu de la Fundació FCB, i Mària Vallès, directora general de la Fundació FCB.

Els representants blaugrana han pogut explicar a una figura tan important dins la vida política i social del país com és Reuven Rivlin, desè president d’Israel, la tasca de la Fundació i la seva dedicació a la integració i educació dels joves a través de l’esport.

El president israelià s’ha interessat pels programes esportius de la Fundació perquè personalment lidera el projecte Israeli Hope for Sports, en què col·laboren la Federació i la Lliga d’Israel amb l’objectiu de fomentar la concòrdia entre àrabs i jueus. Aquesta implicació fa que el president israelià estigui molt atent a tots aquells projectes encaminats a fomentar la relació entre cultures.

Rivlin, que ha manifestat que té un net que és un gran seguidor del Barça, també va ser president d’un equip de futbol, i des d’aquesta posició sempre va fer tot el possible per fomentar el desenvolupament social dels joves.

Després de la recepció amb el president del país, la delegació de la Fundació del FC Barcelona s’ha traslladat al Parlament israelià, on han estat rebuts pels diputats Isaac Herzog, líder de l’oposició, Revital Swid, Ahmad Tibi i Yaakov Perry. Els representants de la Fundació han estat acompanyats pels polítics israelians en la seva visita a les dependències del Parlament isrealià, i han pogut intercanviar impressions amb aquests diputats de diferents ideologies i sensibilitats.

Declaracions de Jordi Cardoner

“El fet que un president de país rebi la Fundació del FC Barcelona és un reconeixement per a la nostra institució, com ho ha estat repetides vegades per altres caps d’estat o pel sant pare. Cal insistir que aquesta admiració pel nostre club és universal i que, cada cop més, la manera de jugar de l’equip i les condicions esportives i humanes dels jugadors són uns bons ambaixadors dels nostres projectes”.

“A la nostra visita al Parlament, hem pogut constatar com dos diputats d’ideologies i posicions completament oposades ens han fet el comentari que l’únic moment en què estan totalment d’acord és quan parlen de la qualitat del Barça, i això demostra que la nostra bandera és universal”.

Declaracions de Reuven Rivlin

“El futbol uneix la gent. El jovent entén que el futbol és treball en equip i a la vida no es pot tenir èxit sense això. El Barça és un autèntic exemple de treball en equip. Tota la tasca social de la seva Fundació ha de ser reconeguda a tot el món, perquè el futbol construeix ponts i salva diferències. El Barça és un equip meravellós”.

Tornar a dalt