fcb.portal.reset.password

Espai de les noves oficines de la Fundació FCB al Parc Científic de la UB | VÍCTOR SALGADO - FCB

La Fundació FC Barcelona ha fet un pas endavant en el seu creixement i la seva projecció de futur amb el canvi d’emplaçament de les seves oficines, que passen d’estar a l’edifici de l’Àrea Social del FC Barcelona, a l’avinguda Arístides Maillol, per traslladar-se a les instal·lacions del Parc Científic de la UB (PCB), a l’avinguda Doctor Marañón, just davant del Miniestadi.

La nova ubicació permet a la Fundació guanyar entitat pròpia respecte al FC Barcelona, però alhora en manté el vincle de proximitat, ja que es tracta d’un espai molt proper a la seu del Club. Una nova zona de treball que ve de la mà d’un nou Pla Estratègic que durant els propers anys farà evolucionar l’entitat, crearà nous projectes i incrementarà les activitats solidàries d’esport per al desenvolupament que la Fundació implementa a Catalunya i arreu del món.

Les oficines es troben a la planta número 10 de la Torre I d’aquest conglomerat empresarial i compten amb 200 m2 d’espai d’oficina en els quals els empleats de la Fundació ja treballen des de fa uns dies. Es tracta d’un canvi que confereix personalitat pròpia a l’entitat i que garanteix la cobertura de totes les necessitats inherents a la seva activitat gràcies a l’oferta completa de serveis que ofereix el Parc Científic de la UB.

Constituït per la Universitat de Barcelona el 1997, el Parc Científic de la UB va ser el primer espai d’aquestes característiques creat a l'estat espanyol i avui és un referent internacional en el foment de la innovació amb més de 2.300 professionals. Actualment acull tres instituts de recerca, prop de 75 empreses i més d’una vintena d’entitats. Els sectors de les entitats allotjades pertanyen principalment a la Biotecnologia i la Biomedicina, entre d’altres.

Tornar a dalt