fcb.portal.reset.password

Representants de la Fundació Johan Cruyff, la Fundació FCBarcelona i altres entitats col·laboradores | DANI AZNAR / FCB

El vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació, Jordi Cardoner, i sor Lucía Caram, patrona de la Fundació FC Barcelona, i Nacho Mestre, CEO de la Fundació FC Barcelona, han participat aquest dijous a l’Open Day de la Fundació Johan Cruyff, una jornada ludicoesportiva celebrada al Complex Esportiu Municipal La Mar Bella en què més de 800 infants i joves que tenen algun tipus de discapacitat han pogut gaudir d’una vintena d’activitats esportives.

Els representants de totes les entitats col·laboradores han fet un recorregut pels diferents espais d’aquesta festa, on han pogut intercanviar opinions amb els responsables tècnics del projecte, així com amb alguns dels patrocinadors.

Amb el suport de la Fundació FC Barcelona i d’altres entitats, la Fundació Cruyff dedica anualment als beneficiaris dels seus projectes una jornada lúdica amb l’objectiu de convertir la pràctica esportiva en una font de diversió, desenvolupament personal i inclusió social. Bàsquet, futbol, tennis o ciclisme adaptat han estat algunes de les disciplines que s’han pogut veure aquest dijous a La Mar Bella com a mostra representativa dels projectes esportius que aquesta entitat duu a terme durant tot l’any arreu del món.

La Fundació FC Barcelona i la Fundació Cruyff parteixen d’una mateixa filosofia d’entendre l’esport, en què els valors i les relacions humanes prenen el protagonisme. És per això que ambdues entitats mantenen un acord de col·laboració per fomentar  l’esport i els seus valors entre nens i joves, prioritzant la infància i l’adolescència en situació de vulnerabilitat. El projecte Pati 14 o els Cruyff Courts són alguns exemples d’aquesta tasca conjunta.

Declaracions de Jordi Cardoner

“Per a la Fundació FC Barcelona és un honor poder participar per segon any consecutiu en aquest esdeveniment festiu en què participen més de 800 nens i nenes. Els valors de l’esport permeten que tots siguem iguals i que no hi hagi diferències ni discapacitats”.

Tornar a dalt