fcb.portal.reset.password

Konami i la Fundació FC Barcelona han signat un acord de col·laboració per treballar junts en la promoció de projectes de foment de valors a través de l'esport a Àsia, que s'iniciaran al juliol a Indonèsia. Aquest acord es durà a terme a través de la metodologia 'FutbolNet', desenvolupada per la Fundació FC Barcelona, ​​que consisteix en sessions d'entrenament basades en els valors del Club. Ja són més de 450.000 nens, adolescents i adults joves, que han participat en diversos països del món en aquest projecte i que aprenen els valors positius de l'esport.

El projecte que Konami patrocina a Indonèsia, amb una contribució de 100.000 dòlars, es realitzarà al nord de Jakarta i a l'oest de Java. Per a això seleccionarà i formarà 60 entrenadors locals. Aquests entrenadors s'encarregaran de la realització del programa 'FutbolNet' a més de 3.000 nens de 6-12 anys d'edat. Els entrenaments se celebraran entre juliol del 2017 i gener del 2018 i fomentaran la tolerància i el respecte, així com la promoció de la participació femenina en l'esport.

"Ens encanta poder treballar conjuntament per portar el fantàstic projecte ‘FutbolNet’ de la Fundació FC Barcelona a Indonèsia" diu Masami Saso, president de Konami Digital Entertainment BV. "La iniciativa de la Fundació FC Barcelona de fomentar el desenvolupament de les persones joves i vulnerables a través del foment del treball en equip és un projecte admirable, i ens emociona molt poder ajudar a augmentar el seu abast. La sèrie PES s'ha beneficiat molt del suport del FC Barcelona i estem orgullosos de poder formar part d'un projecte que presentarà una gran oportunitat per a Indonèsia, i que alhora demostrarà que l'esport i els valors d'un equip guanyador poden generar grans beneficis per a les comunitats".

"Ha estat increïble poder apreciar l'entusiasme de Konami per expandir la gran tasca de ‘FutbolNet’", ha afirmat Jordi Cardoner, vicepresident del FC Barcelona i de la Fundació FC Barcelona. "La contribució generosa de Konami a la Fundació FC Barcelona suposarà una gran diferència per als entrenadors i nens i nenes beneficiaris. Els donem les gràcies pel seu suport i tenim moltes ganes de veure els resultats de tota aquesta feina".

Tornar a dalt