fcb.portal.reset.password

Jordi Cardoner i Maria Vallès, amb Sergi Matas i Raimon Puigjaner, president de la penya de Washington.

La intensa activitat protagonitzada aquests dies per la Fundació FC Barcelona als Estats Units ha anat més enllà de la viscuda a Nova York, on ha destacat la trobada amb l’Unicef a la seu de les Nacions Unides i el trasllat al Bronx del projecte 'FutbolNet', un dels seus programes insígnia en el foment de valors a través de l’esport. El vicepresident Jordi Cardoner ha fet una escala a Washington, abans de tornar a Barcelona, per mantenir diverses reunions per impulsar nous projectes de la Fundació i trobar-se amb els penyistes d’aquesta ciutat.

Des de Nova York, Cardoner i la directora general de la Fundació, Maria Vallès, es van desplaçar a la capital dels Estats Units per mantenir una trobada amb Luis Alberto Moreno, president del Banc Interamericà del Desenvolupament (BID), per tractar els nous projectes per a l’aliança que es durà a terme aquests pròxims mesos.

El Banc Interamericà del Desenvolupament és l’entitat líder en finançament multilateral per a Amèrica Llatina i el Carib, on contribueix a accelerar el procés de desenvolupament econòmic i social dels prestataris a la regió. En els darrers 25 anys el BID ha aprovat més de 5.000 milions de dòlars en préstecs destinats als joves, especialment en matèria d’educació, salut i treball, incloent-hi esports i joventut.

El BID i la Fundació FC Barcelona mantenen una aliança des de fa cinc anys i han treballat darrerament en activitats esportives per al desenvolupament a Rio de Janeiro, on la Fundació ha ofert el seu coneixement i experiència de treball en suport a nens i joves a través de l’esport.

A Washington, Jordi Cardoner i Maria Vallès també van mantenir una trobada amb Cyril Muller, vicepresident per Europa i Àsia central del Banc Mundial, per explorar vies de col·laboració en el futur. Després d’aquest primer contacte, en els propers mesos celebraran reunions de treball amb l’objectiu de tancar l’acord d’una aliança en l’àmbit global. El vicepresident Cardoner també va mantenir una trobada amb la penya barcelonista Washington DC, on va ser rebut pel seu president, Raimon Puigjaner. El vicepresident va visitar el local de la penya i es va interessar per les activitats que està desenvolupant aquesta penya de la capital nord-americana.

Tornar a dalt