fcb.portal.reset.password

Com és habitual en aquestes dates del mes de gener, el primer equip del FC Barcelona ha realitzat l’entrenament de portes obertes. Els nens i nens, com sempre, han estat els autèntics protagonistes d’una jornada festiva que s’ha realitat al Miniestadi. I és que 10.408 aficionats han pogut seguir de ben a prop la sessió preparatòria que ha dirigit Luis Enrique. La jornada ha tornat a comptar amb la participació de la Fundació del FC Barcelona, que ha convidat diverses entitats d'ajuda a persones amb movilitat reduïda per viure l'entrenament a peu de gespa.

Una sessió que ha començat amb una gran posada en escena quan els jugadors han sortit a la gespa acompanyats de l’himne del Barça i de l’afició aixecant les banderes del Barça repartides per tot el Miniestadi. Just dos dies abans de l’arribada dels Reis Mags de l’Orient, els jugadors del Barça han regalat il·lusió als més petits que han pogut gaudir dels seus ídols ben a prop.

Després d’unes voltes d’escalfament per tot el Mini, el cos tècnic ha dividit la sessió en diferents estacions repartides pel camp. Un fet que ha estat ben rebut per l’afició que han pogut veure tot tipus d’exercicis dels diferents futbolistes. Els jugadors més aclamats, com no podia ser d’una altra manera, han estat Messi, Suárez i Neymar Jr. Tot i que també hi hagut crits d’ànims a Iniesta, Piqué i Ter Stegen, entre d’altres.

Autògrafs, fotografies i regals

Per finalitzar l’entrenament, els futbolistes han xutat diverses pilotes a la graderia que els més afortunats se les han emportat a casa. El moment més esperat ha estat quan els jugadors, un cop finalitzada la sessió d’entrenament, s’han apropat als aficionats present a les graderies del Miniestadi per firmar autògrafs i fer-se fotografies. Ha estat el moment més emotiu. També quan els jugadors s’han fotografiat amb les persones amb discapacitat que han estat presents durant la sessió a peu de gespa. La bogeria de l’afició per poder tocar els seus ídols ha estat total. I és que tenir als ídols blaugranes tan a prop és, sense cap mena de dubte, el millor regal de Reis pels més petits.

La jornada ha acabat amb la visita dels jugadors, el cos tècnic, directius i membres del Patronat de la Fundació FCB a diversos hospitals de la ciutat de Barcelona. Tots ells han repartit il·lusió entre els nens i nenes ingressats als diferents centres hospitalaris. Els han obsequiat amb productes del Barça i s'han fotografiat amb tots ells.

Tornar a dalt