fcb.portal.reset.password

Jordi Cardoner, Xavier Bertolín i Shakira Mebarak, amb els participants de Colòmbia, el Perú i Ghana del programa ‘Desafío Emprendre 17’. | GERMÁN PARGA-FCB

Abans de l’inici del partit contra el Villareal s’ha dut a terme una trobada de la Fundació del FC Barcelona amb dos dels seus aliats estratègics, la Fundació Bancària “la Caixa” i la Fundació Pies Descalzos amb motiu del Campus Internacional Desafío Emprendre 17, que s’ha celebrat aquesta setmana a Barcelona.

El vicepresident primer Jordi Cardoner, el director de l’Àrea d’Acció Comercial i Educativa de la Fundació Bancària La Caixa, Xavier Bertolín i la presidenta de la Fundació Pies Descalzos, Shakira Mebarak, s’han trobat amb un grup de 30 nois i noies de Colòmbia, el Perú i Ghana que pertanyen al programa Desafío Empendre 17 de la Fundació de la Caixa i que aquests dies estan a Barcelona.

Desafío Emprende 17 és un programa de la Fundació Bancària “la Caixa” en què participen 1.600 escoles de tot l’Estat per impulsar projectes d’emprenedoria. Per segona vegada s’hi han convidat escoles internacionals, de Colòmbia a través de la Fundació Pies Descalzos, del Perú, amb Municipalidad de Lima i de Ghana, amb la col·laboració del govern del país africà.

La trobada amb Shakira ha estat una sorpresa per als nois i noies colombians, peruans i ghanesos, que s’han emportat una gran alegria quan han vist aparèixer la cantant colombiana, presidenta de la Fundació Pies Descalzos.

Accions i projectes educatius

L'Obra Social "la Caixa" i la Fundació FC Barcelona mantenen des de fa vuit anys un conveni anual de 600.000 euros a través del qual promouen accions i projectes educatius de qualitat i innovadors, basats en els valors i les competències personals. D'aquesta aportació, durant tres anys es destinaran 400.000 euros a la creació de la Institución Educativa Pies Descalzos Nuevo Bosque, en total 1,2 milions d'euros. A més de la contribució econòmica, l'acord té prevista la implementació de dos dels projectes educatius més reeixits i transformadors que l'Obra Social "la Caixa" i la Fundació FC Barcelona impulsen arreu del món: el Programa Joves Emprenedors i ‘FutbolNet.

La Fundació del FC Barcelona i la Fundació Bancària “la Caixa”, per la seva part, col·laboren en el foment dels valors positius entre els més joves en projectes com FutbolNet, BarçaKids, i també amb altres entitats solidàries, com la Fundació Johan Cruyff en projectes com Pati 14 o les Cruyff Courts.

Tornar a dalt