fcb.portal.reset.password

Un grup d'infants a l'estand de Barçakids a la Festa dels Súpers, aquest cap de setmana. | FCB

Un any més la Fundació FC Barcelona va estar present, aquest cap de setmana, a la Festa dels Súpers, una cita lúdica que enguany ha arribat a la seva 20a edició i que ja està consolidada com l’esdeveniment infantil més gran d’Europa.

Durant dissabte i diumenge l’Anella Olímpica de Montjuïc va estar ocupada per més d’un centenar d’activitats lúdiques entre les quals va destacar l’estand de ‘Barçakids’, el projecte de foment de valors que impulsa la Fundació FC Barcelona.

Uns 2.300 infants van poder gaudir de jocs educatius al voltant dels valors a través de quatre dinàmiques diferents. Els més menuts van fes esport, van jugar amb trencaclosques i van reflexionar sobre la importància d’aplicar conceptes com el respecte i l’esforç en la seva vida diària.

'Barçakids': 7.000 beneficiaris la temporada 2015/16

'Barçakids' és un programa de la Fundació FC Barcelona que pretén fomentar i consolidar el sistema de valors dels infants per mitjà dels principis pedagògics de l’esport, del joc i de la participació activa i inclusiva. El projecte s’aplica a les escoles dels Països Catalans des de la temporada 2011/12, i a través d’activitats esportives i activitats d’aula fomenta la reflexió dels infants al voltant dels valors.

Durant la temporada 2015/16 van gaudir del projecte 7.000 infants de 56 centres educatius. El projecte està dirigit als nens i nenes de 6 a 12 anys i, alhora, pretén implicar la seva família i la comunitat educativa amb recursos pedagògics disponibles al web www.fcbkids.cat.

El projecte també compta amb una aplicació mòbil amb videojocs, contes, tires còmiques, receptes de cuina i reportatges divulgatius que ajuden a nodrir l’imaginari de valors que impulsa la Fundació.

Descarrega’t l’aplicació aquí:

Apple Store