fcb.portal.reset.password

Recull d'alguns dels articles en relació a la presentació Pediatric Cancer Center d'aquest dijous

La repercussió del nou SJD Pediàtric Cancer Center als mitjans de comunicació és clau per donar a conèixer la iniciativa i dinamitzar les donacions a favor del projecte. (Recorda que pots fer la teva donació clicant aquí).

Per aquet motiu les entitats impulsores, l’Hospital Sant Joan de Déu, la Fundació Leo Messi, la Fundació FC Barcelona i l’IESE han tingut especial cura de la difusió que, com es pot veure a la premsa impresa d’aquest dijous, ha estat excel·lent.

Les principals ràdios i  televisions també van incloure la informació en els seus informatius del migdia i del vespre de dimecres. La premsa online de seguida va escampar la notícia i  els vídeos de la campanya #paralosvalientes es van viralitzar ràpidament a les xarxes socials. De fet, l’espot del projecte protagonitzat per Messi i per diversos pacients de Sant Joan de Déu va tenir al Twitter de la Fundació FCB més de 1.000 retuits en poques hores.

Presència en portades

La Vanguardia, que inclou el tema en portada,  menciona que l’Hospital Sant Joan de Déu podrà atendre el doble d’infants que en l’actualitat i destaca “el salt” que oferirà aquest projecte en l’àmbit de la investigació i la curació del càncer infantil.

Per la seva banda, el diari Ara col·loca en la seva portada una foto de la presentació del projecte, aquest dimecres al Camp Nou, i l’acompanya del titular L’hospital de càncer infantil més gran d’Europa, fent esment dels seus impulsors al subtítol.

El Periódico de Catalunya escull destacar la “implicació” de la Fundació FCB i de Messi en aquesta iniciativa, i n’ha detallat els grans objectius: “Augmentar la curació, aprofundir en la investigació, evitar seqüeles i fomentar els donatius”.

Gran cobertura de la premsa esportiva

La premsa esportiva també ha dedicat un ampli espai a la notícia. La unió de la Fundació FCB i de Messi en aquest projecte ha generat molt d’interès també en aquest sector.

Mundo Deportivo titula El Barça i Messi s’aboquen en el càncer infantil i destaca les declaracions del vicepresident primer,  Jordi Cardoner, on esmenta la rellevància dels canals de comunicació de la Fundació FCB i del FC Barcelona en la difusió del projecte.

És el moment de donar la cara pels nens amb càncer és l’encapçalament de la notícia del diari Sport que dedica un reportatge de dues planes en què detaquen les imatges de Leo Messi amb els infants que han participat en la campanya de comunicació.

Per la seva banda, El 9 il·lustra la seva informació amb una de les fotos més entranyables de la campanya, en què es veu Messi envoltat d’infants i titula la seva notícia Messi, contra el càncer infantil.

Tornar a dalt