fcb.portal.reset.password

Els Barça Legends ja escalfen motors de cara al partit del proper 30 de juny que els enfrontarà al Camp Nou amb el Manchester United Legends. Un partit que serà quelcom més que un espectacle esportiu a càrrec de grans figures històriques dels dos equips. El que el fa diferent és que es tracta d’un enfrontament amb un marcat caràcter solidari perquè els fons recaptats per la venda d’entrades es destinaran a la construcció del nou Pediatric Cancer Center de l’Hospital Sant Joan de Déu, un projecte pioner en què la Fundació FC Barcelona, la Fundació Leo Messi i l’escola de negocis IESE hi estan implicades.

El SJD Pediatric Cancer Center Barcelona serà el centre d’oncologia pediàtrica més gran d’Europa,  incorporarà els darrers avenços en la lluita contra aquesta patologia i tindrà capacitat per atendre 400 pacients a l’any, un 30% més dels que Sant Joan de Déu atén en l’actualitat.

Perquè sigui una realitat es necessiten 30 milions d’euros. Per aconseguir-los, al mes de febrer es va impulsar la campanya #paralosvalientes protagonitzada per Leo Messi, gràcies a la qual s’està sensibilitzant sobre la importància que té fer una donació, per petita que sigui, per a aquest projecte. Les aportacions es poden fer a través de: www.fundacio.fcbarcelona.cat

Aquest dimecres els exblaugranes Patrick Kluivert i Gaizka Mendieta, dos representants dels Barça Legends que participaran en el partit, han volgut mostrar el compromís de l’equip amb aquest projecte hospitalari, i s’han sumat al gest de la campanya, el del guerrer, que Messi va fer mundialment famós fa uns mesos. A més, el dia 30 pel matí una representació dels Barça Legends visitarà l'hospital Sant Joan de Déu per conèixer més detalls del nou centre sanitari.

“És important que, començant per nosaltres, retornem a la societat tot el que el futbol ens ha donat”, ha assegurat Mendieta, posant en valor aquesta iniciativa solidària. Per a Kluivert el més significatiu és que es tracta d’un projecte “que reverteix en la infància” i que podrà millorar la salut de molts infants de Catalunya i d’arreu del món.

Com es poden aconseguir les entrades per al partit

Les entrades per al partit ja són a la venda i poden obtenir-se a través dels canals de venda habituals del Club. Els aficionats podran comprar les entrades per al partit entre els Barça Legends i els Manchester United Legends a través d’aquest enllaç. A més, també poden aconseguir-les a les taquilles del Camp Nou i al portal Ticketmaster. El preus oscil·len entre els 10 € i els 19 €.

Què són els Barça Legends?

Els Barça Legends són el resultat d’un programa del FC Barcelona que té com a objectiu posar en valor la figura dels futbolistes que han vestit la samarreta del Club. El projecte té la voluntat de contribuir a la globalització de la marca Barça i els seus valors a través dels exjugadors, així com rendibilitzar la carrera dels esportistes més enllà de la seva retirada professional. Aquesta iniciativa preveu la disputa de diversos partits i l’organització d’esdeveniments paral·lels a diferents llocs del món.

Tornar a dalt