fcb.portal.reset.password

Iniesta al Mur de les Lamentacions de Jerusalem, durant el Tour per la Pau del 2013. | MIGUEL RUIZ / FCB

Seguint les directrius del seu nou pla estratègic, la Fundació FC Barcelona vol apropar-se i posar els seus projectes socials a l’abast de les comunitats que es troben en conflicte arreu de món. Per aquest motiu una delegació de l’entitat, encapçalada pel vicepresident primer, Jordi Cardoner, es desplaçarà aquest diumenge a Israel per donar a conèixer  els programes socials de la Fundació FCB als organismes públics i les entitats socials del país amb l’objectiu de teixir llaços de col·laboració que en un futur permetin implementar projectes en aquest territori.

La voluntat és utilitzar el potencial social de les activitats de l’Entitat per establir ponts de diàleg entre les comunitats israeliana i palestina i convertir l’esport, i el futbol en particular, en una eina per a la resolució pacífica de conflictes i per al foment de la concòrdia, especialment entre els infants i els joves.

El viatge, que durarà fins dijous 19 de gener, comptarà també amb l’assistència de Nacho Mestre, director executiu de la Fundació FCB, i de Mària Vallès, directora general de la Fundació FCB.

Les principals trobades institucionals previstes durant el desplaçament són les següents:

Dilluns 16

Trobada amb Isaac Herzog, president del Partit Laborista d’Israel.

Visita al Dana Hospital for Children, a la Kfat Ha’Noar Boarding School i a la Israel Association of Community Centres de Tel Aviv.

Dimarts 17

Trobada amb Reuven Rivlin, president d’Israel.
Visita als projectes d’integració social amb infants jueus i àrabs del Hapoel Katamon FC.

Dimecres 18

Recepció amb representants institucionals a la localitat de Yeruham i trobada amb el patriarca de l’Església Ortodoxa a Jerusalem.

Dijous 19

Visita al Maccabi de Tel Aviv i trobada amb el seu director esportiu, Jordi Cruyff.

Tornar a dalt