fcb.portal.reset.password

El XII Projecte Solidari del periodisme esportiu formarà part dels prolegòmens del partit de Lliga contra el Granada del proper dissabte (20.45 hores). La nova edició d’aquest consolidat projecte, que es materialitza en l’edició del llibre ‘Relats solidaris de l’esport’, compta un any més amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona i enguany té com a padrí Luis Suárez i destina els seus fons a l’Associació Catalana de Trastorns Metabòlics.

El president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, rebrà aquest dissabte una representació dels periodistes impulsors del projecte a la Llotja President Suñol, que li faran el lliurament del nou llibre. Paral·lelament, abans del partit els jugadors del primer equip es faran una fotografia amb un grup d’infants afectats per Fenilcetonúria (PKU).

Els fons recaptats gràcies a les vendes i a l’aportació dels patrocinadors es destinaran a projectes de l’Associació Catalana de Trastorns Metabòlics, de la qual formen part, entre d’altres, pares i mares de nens afectats de Fenilcetonúria, una malaltia que produeix una errada en la degradació d’un aminoàcid, la fenilalanina. Es tracta d’una patologia que obliga els malalts a seguir una dieta molt estricta que ha de ser adaptada i suplementada amb molts micronutrients perquè resulti tan completa com sigui possible.

Abans del partit també es projectarà el vídeo del Projecte Solidari del periodisme esportiu en el marcador de l’Estadi.

Enllaç del vídeo: http://dai.ly/k1yb4sLz2F8JX1ko0W2

Aquesta iniciativa solidària, de la qual en són l’ànima un nodrit grup de periodistes esportius, arriba a la seva dotzena edició com una proposta social consolidada que compta ja amb una notable trajectòria d’èxits i que ha sumat la complicitat de padrins de renom com Samuel Eto’o, Carles Puyol, Iván de la Peña, Frank Rijkaard, Leo Messi, Xavi, Pep Guardiola, Andrés Iniesta, David Villa, Éric Abidal, Gerard Piqué i Mascherano.

Tornar a dalt