fcb.portal.reset.password

Luis Suárez entregant el xec als representants de la iniciativa. | VÍCTOR SALGADO / FCB

Els impulsors del Projecte Solidari del Periodisme Esportiu han fet públic aquest divendres que la XII edició del seu llibre, apadrinat per Luis Suárez, ha recaptat 54.710 euros. Aquests diners aniran destinats a projectes de l’Associació Catalana de Trastorns Metabòlics, de la qual formen part, entre d’altres, pares i mares de nens afectats de Fenilcetonúria (PKU), una malaltia que produeix una errada en la degradació d’un aminoàcid, la fenilalanina.

Luis Suárez ha entregat a aquesta associació el xec solidari amb l’import recaptat en un acte que ha comptat també amb l’assistència del directiu del FC Barcelona Xavier Vilajoana. La iniciativa, que enguany ha tornat a comptar amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona, ha incorporat la subhasta d’un quadre amb una caricatura del trident, obra de l’il·lustrador Joan Vizcarra, i d’unes botes de Suárez signades per ell que han servit per engreixar la recaptació final. Durant l’acte l’uruguaià ha ofert als adjudicataris els objectes i els ha agraït la seva generositat i sensibilitat amb la causa.

DECLARACIONS DE LUIS SUÁREZ

“Estic molt agraït als impulsors de la iniciativa de que m’hagin donat l’oportunitat d’ajudar a donar visibilitat a la malaltia. És un privilegi haver-ho fet i que es conegui com pateixen aquests malalts. Espero que s’hagin complert els objectius socials i econòmics per poder seguir investingant.”

Tornar a dalt