fcb.portal.reset.password

Luis Suárez i Joan Vizcarra amb el quadre, durant la presentació del XII Projecte Solidari del periodisme esportiu | VÍCTOR SALGADO / FCB

El llenç que l'artista Joan Vizcarra va crear amb la imatge de Messi, Neymar i Suárez i que ell va donar al XII Projecte Solidari del periodisme esportiu està en subhasta des d'aquest dimarts dia 20 de desembre i fins el proper dia 22. A més de tenir una finalitat social no es tracta d'una obra qualsevol, té un valor afegit molt important, ni més ni menys que la rúbrica de cadascun dels tres protagonistes.

Els fons que es recaptin aniran destiants a l’Associació Catalana de Trastorns Metabòlics, entitat que enguany és la beneficiària d'aquest projecte i de la qual formen part, entre d’altres, pares i mares de nens afectats de Fenilcetonúria, una malaltia que produeix una errada en la degradació d’un aminoàcid, la fenilalanina. Es tracta d’una patologia que obliga els malalts a seguir una dieta molt estricta que ha de ser adaptada i suplementada amb molts micronutrients perquè resulti tan completa com sigui possible.

Link a la subasta online

Aquesta via de captació de fons se se sumarà a les aportacions dels patrocinadors i als diners recpatats per les vendes del llibre que es va presentar la passada primavera i que compta amb pròleg de Luis Suárez.

Tornar a dalt