fcb.portal.reset.password

La Junta Directiva ha estat informada sobre el Pla Estratègic de la Fundació FC Barcelona pel període 2015-2021. Aquest Pla, que va ser aprovat pel Patronat de la Fundació dilluns passat, té com a eix més destacat la definició d’una nova missió que passa per donar suport en l’àmbit de la infància i la joventut dels col·lectius més vulnerables, mitjançant l’esport i l’educació en valors, per tal de promoure una societat més igualitària i inclusiva.

Les noves línies d’actuació de la Fundació s’emmarquen en tres grans temàtiques: l’accés i el reforçament a l’educació, la prevenció de la violència i la lluita contra l’exclusió social. Per assolir aquests objectius, la Fundació FC Barcelona crearà un centre de reflexió i anàlisi des d’on s’oferiran propostes d’acció i d’innovació, alhora que implementarà campanyes de sensibilització, i projectes propis i projectes definits conjuntament amb aliances amb altres organitzacions. L’ambició de la Fundació és esdevenir un actor arrelat a casa nostra, però amb una actuació que també tingui una dimensió i una influència global en el món.

Properament aquest Pla Estratègic serà presentat públicament als mitjans informatius.

Tornar a dalt