fcb.portal.reset.password

Els membres del Patronat, reunits aquest migdia a les instal·lacions del Club. | GERMÁN PARGA / FCB

El Patronat de la Fundació FC Barcelona s’ha reunit aquest dilluns en el que ha estat la primera sessió ordinària de la temporada que ha servit per abordar diversos temes de gestió en clau de futur.

El plat fort de la sessió ha estat la presentació del Pla Estratègic 2016-2021. Maria Vallès, directora general de la Fundació, després d’un intens diagnòstic de la situació actual de l’entitat, ha plantejat el nou full de ruta solidari per als propers cinc anys en què, entre altres aspectes, es repensa la missió, els beneficiaris potencials i la presència en l’àmbit global de la Fundació. El Patronat ha aprovat per unanimitat aquesta nova proposta, que es comunicarà de manera pública properament.

L’objectiu és fer un pas endavant en la triangulació: valors, esport i infància, que fins al moment ha estat la base dels projectes engegats, i que a partir d’ara es potenciarà per tal de poder mostrar més i millor al món el paper transformador que té l’esport en la infància, la importància que tenen els valors en la seva educació i la implicació del FC Barcelona en els grans desafiaments que assetgen aquest col·lectiu.

D’altra banda, pel que fa al terreny financer, durant la reunió d’aquest dilluns s’ha procedit al tancament i a l’aprovació, per unanimitat, dels comptes de la Fundació corresponents a la temporada 2015/16. També en aquesta línia ha intervingut  Sabine Paquer, Compliance Officer del FC Barcelona i de la Fundació FCB, per exposar al Patronat les línies mestres de la seva feina al capdavant d’aquesta àrea, que ajuda a fomentar una gestió transparent i que assegura que tots els procediments interns s’ajusten a la legalitat vigent.

Tornar a dalt