fcb.portal.reset.password

L’equip de l’Agrupació Barça Jugadors (ABJ) va jugar aquest divendres a la tarda a Ioannina (Grècia) un partit amb els veterans del PAS Giannina FC, com a tancament de l’acció #FCBPlayers #WithRefugees en solidaritat amb els refugiats. La jornada, organitzada en col·laboració amb l’Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats (ACNUR) i amb el suport del PAS Giannina CF, s’emmarca en el conjunt d’accions impulsades des de la Fundació FC Barcelona i des del Club en ajuda als refugiats arribats d’Europa

L’amistós, jugat a l’Estadi Zosimades i que ha acabat amb victòria blaugrana per 4-1,  va servir per tancar una jornada en què els exjugadors del FC Barcelona van voler solidaritzar-se amb les persones refugiades o sol·licitants d’asil a Grècia, aconseguir fons per a la seva protecció i assistència, i reconèixer l’esforç d’acollida del poble grec. Aquest matí, l’expedició blaugrana ha visitat el camp de refugiats de Katsikas, un dels 8 que hi ha a la regió de Ioannina –a Grècia hi viuen en l’actualitat unes 50.000 persones refugiades-. També durant el matí, 220 infants provinents d’aquests camps van participar d’un clínic dissenyat i executat pels mateixos exjugadors del Club.

L’equip d’exjugadors del Barça va estar format per Meho Kodro, Fréderic Déhu, Mario Rosas, Javier Guzmán, Haruna Babangida, Sergio García, Javi Delgado, Xevi Molist, Sergi Pérez, Joan Blanquera, Landi, Andreu Ferrés i Jonathan Ortuño.

Tornar a dalt