fcb.portal.reset.password

Aquest diumenge s’ha disputat la vint-i-cinquena edició del partit de La Marató de TV3 al Miniestadi, impulsat pel Fòrum Samitier i amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona. Més de 4.500 espectadors han pogut veure el duel entre el dos combinats formats per esportistes, exfutbolistes, actors, músics i periodistes. L’equip FIATC ha estat dirigit per Javier Clemente i Miquel Olmo, i el d’Estrella Damm, per Josep Maria Minguella i Jordi Gonzalvo. L’enfrontament ha estat molt equilibrat i al final el marcador del Mini ha quedat 3-3. El públic assistent ha celebrat dos gols de Ramon Mirabet i un d’Àlex Márquez, de l’equip FIATC, i dos gols de Carles Francino i un de DJMariio, per part del d’Estrella Damm.

Representant el FC Barcelona han assistit al partit el president Josep Maria Bartomeu i el vicepresident primer Jordi Cardoner, acompanyats del patró de la Fundació FCB Mohamed Chaib. El directiu Javier Bordas també ha participat en la iniciativa, en aquest cas com a jugador d’un dels equips.

Abans de començar l’enfrontament Carles Puyol i Éric Abidal han liderat un clínic esportiu, organitzat per la Fundació FCB, amb una vintena d’infants procedents de l’Institut Guttman.

Les entrades/donatiu d’aquest partit es destinen al compte de La Marató que se celebra aquest diumenge i que enguany recapta fons per a la investigació sobre l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Tornar a dalt