fcb.portal.reset.password

Portada de la Revista Fundació número 3

Aprofitant que el 15 de febrer es va celebrar el Dia Internacional del Càncer Infantil, el nou número de la REVISTA FUNDACIÓ, que rebran els socis del FC Barcelona aquest mes, aposta per fer d’altaveu d’aquesta patología, de la qual cada any se’n detecten 250.000 casos al món i que a casa nostra suposa la primera causa de mort entre els infants de 5 a 14 anys.

La Fundació FC Barcelona està fermament compromesa amb els infants que pateixen aquesta malaltia, i amb les seves famílies, i les pàgines del tercer número de la REVISTA FUNDACIÓ així ho demostren.

Per començar, la portada l’ocupa Luis Enrique, acompanyat d’un infant i la seva mare, durant l’última visita del primer equip als hospitals que va tenir a principis de gener en el marc del programa d’Atenció a la Infància de la Fundació FCB, al qual està dedicat el reportatge central de la publicació. Aquesta iniciativa possibilita que cada any més d’un miler d’infants malalts puguin conèixer els integrants del primer equip. L’objectiu és complir les il·lusions vinculades al Barça dels infants que pateixen alguna malaltia greu, com ara el càncer infantil.

La REVISTA FUNDACIÓ també fa una radiografia d’aquesta patologia al món, i en repassa els seus reptes i les seves xifres més rellevants. I també reivindica la importància de la investigació. El neurooncòleg  Andrés Morales ens parla dels reptes que afronta la medicina en el camp de la recerca oncològica infantil i ens explica les claus del nou Pediatric Cancer Center, impulsat per l’Hospital Sant Joan de Déu, la Fundació Leo Messi, la Fundació FCB i l’IESE, que es convertirà en l’hospital més important d’aquesta especialitat a Europa.

El recent viatge a Israel per establir contactes amb entitats socials i financeres per traslladar el projecte ‘FutbolNet’ al país, o la visita de l’activista en drets humans, Nadia Murad, són alguns dels  altres contiguts que es poden trobar en aquest número de la REVISTA FUNDACIÓ, que també dedica espai a repassar les notícies i activitats més destacades de l’entitat en els últims dos mesos.

Tornar a dalt