La campanya #paralosvalientes té per objectiu sensibilitzar i implicar tot el món per a la construcció a Barcelona d’un gran centre pel tractament del càncer infantil i animar a la ciutadania a participar en la seva creació. Tothom hi pot col·laborar: particulars,  empreses i fundacions. Tant amb aportacions directes com duent a terme altres iniciatives com, per exemple, en el cas de les empreses, oferint als seus col·laboradors la possibilitat de destinar a la causa un euro en les seves compres.

El jugador del FC Barcelona Leo Messi serà el primer a donar suport a la campanya i a emplaçar a la resta del món a fer un senzill gest: pintar-se la cara com els guerrers perquè un dels objectius de la creació d’un gran centre d’oncologia pediàtrica a Barcelona és impulsar la investigació d’aquesta malaltia per avançar en el seu coneixement i “plantar cara” al càncer infantil. Aquest és el missatge que centra el vídeo de la campanya .

Com fer les donacions?

Particulars:

• Per transferència bancària: ES97 2100 5000 5302 0015 9389
  • Per telèfon al 902 04 04 04
  • Per Internet
    www.paralosvalientes.com
    www.fundacio.fcbarcelona.cat

Empreses:

• A través del correu:  paralosvalientes@sjdhospitalbarcelona.org

En una segona fase, l’objectiu serà recollir 30 milions d’euros addicionals per incorporar la radioteràpia amb protons, tractament de darrera generació que, ara per ara, no està disponible a Espanya i gairebé a cap lloc del mon.

Descobreix tots els detalls del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona!