fcb.portal.reset.password

Un dels beneficiaris de 'FutbolNet' durant el Festival d'aquest projecte a Ro.

La versió carioca del projecte ‘FutbolNet’ va celebrar fa unes setmanes el seu Festival de cloenda de curs, coincidint amb l’inici de les vacances d’estiu a l’hemisferi sud. Va ser una oportunitat única per reunir els 350 beneficiaris i les seves famílies en una jornada lúdica que va demostrar la consolidació d’aquest projecte de foment de valors a la comunitat de Maré de Rio de Janeiro, una de les més complexes de la ciutat.

Ni més ni menys que NeymarJr va voler dedicar unes paraules als infants del projecte per animar-los a seguir participant en aquesta iniciativa.

Durant el Festival els infants van poder participar en diversos tornejos de ‘FutbolNet’ mentre els pares assistien a sessions d’activitat física de ‘Zumba’ i ‘AquaGym’, també organitzades per la Fundació. Cal destacar també la participació de l’FCBEscola, representada pel director de la seu de Rio, en Domènec Guasch, que va organitzar un clínic amb alguns dels participants.

Aquest va ser l’últim ‘Festival FutbolNet’ del 2016 a Rio de Janeiro, que va servir  per tancar el cinquè any consecutiu de projecte en aquesta ciutat brasilera. Un curs especial per les olimpíades a Rio i per les activitats relacionades amb els Jocs Olímpics que també s’han dut a terme a la Vila Olímpica, el complex esportiu on s’aplica el projecte.

Tornar a dalt