Foto amb l'Unicef

D’una banda, una vintena d’infants beneficiaris dels projectes del comitè suec de l’Unicef s’han pogut fotografiar amb els jugadors del primer equip i han estat convidats a presenciar el partit al Friends Arena. Aquesta acció, que ja es va donar a Dublín la setmana passada, es repetirà també en el partit de dissabte a Londres. Es tracta d'unes fotografies simbòliques que evidencien l’estreta col·laboració entre la Fundació FCB i l’Unicef arreu del món.

El somni de Sebastian

De l’altra, la Fundació ha facilitat un cop més, juntament amb Make-a-Wish, que un jove complís el somni de conéixer els jugadors del primer equip. Sebastian, de 14 anys, va poder fotografiar-se amb els homes de Luis Enrique just abans de començar el partit.