Activitat solidària a Dublín

El primer equip del FC Barcelona es va fotografiar en la prèvia del Celtic - Barça amb un grup de beneficiaris dels projectes de l'Unicef a Irlanda; una nova acció que desmostra l'estreta col·laboració d'aquesta entitat de Nacions Unides amb la Fundació FCB.

A aquest partit també es van convidar a dos infants de l'entitat Make-a-Wish amb la que la Fundació col·labora habitualment, fent realitat els somnis d'infants que pateixen alguna malaltia.

L'activitat social a Dublín també es va estendre a divendres, dia en el que la Fundació va impulsar una sessió de 'FutbolNet' per infants del barri de Ballybough de Dublín que participen en programes socials de la Fundació del Celtic.

Activitat solidària a Dublín

L'activitat social a Dublín també es va estendre a divendres, dia en el que la Fundació va impulsar una sessió de 'FutbolNet' per infants del barri de Ballybough de Dublín que participen en programes socials de la Fundació del Celtic.