fcb.portal.reset.password

Taló de la recaptació del sopar a Girona.

Continuen les iniciatives solidàries a favor de la construcció del SJD Pediatric Cancer Center impulsat per l’Hospital Sant Joan de Déu, la Fundació Leo Messi, la Fundació FC Barcelona i l’escola de negocis IESE .

Aquest dijous l’entitat Rotary Club Girona va recollir 50.125 euros en la I Jornada Benèfica Giroinfant que va constar d’un un concert a càrrec del pianista Ignasi Cambra i d’un sopar benèfic a l’Auditori de la ciutat. En aquest esdeveniment hi van participar unes 400 persones, representant la Fundació FC Barcelona va assistir el patró Josep Maldonado.

La quantitat recaptada es destinarà íntegrament a la construcció del Pediatric Cancer Center de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. El nou espai sumarà a l’equipament 5.137m2 que permetran atendre 400 nous pacients cada any. El Pediatric Cancer Center té, entre els seus objectius, poder incrementar la curació del càncer infantil, aconseguir tractaments efectius pels càncers actualment incurables, disminuir les seqüeles de nens supervivents i disposar d’un centre obert que no discrimini per motius econòmics.

Tornar a dalt