fcb.portal.reset.password

La Fundació FC Barcelona amplia el ventall de recursos educatius del projecte 'Barçakids' amb l’estrena d’una nova aplicació mòbil destinada als infants d’entre 6 i 10 anys. Aquesta nova eina, anomenada també Barçakids, ofereix als més menuts continguts sobre el Barça, contes, tires còmiques, receptes de cuina i reportatges divulgatius que ajuden a nodrir l’imaginari de valors que impulsa la Fundació.

Barçakids és la primera aplicació oficial de la Fundació FC Barcelona i també la primera del FC Barcelona destinada al públic infantil. És gratuïta, es pot consultar en quatre idiomes (català, castellà, anglès i portuguès) i està disponible per als sistemes Android i iOs.

Links de descàrrega de l’aplicació:

ITunes - Apple Store

Google Play – Android Store

‘Barçakids’, una experiència educativa de 360º

La iniciativa neix com una extensió virtual del projecte 'Barçakids' i té com a repte adaptar al món digital, dividits en tres grans apartats (activitats, jocs i vídeos), molts dels continguts que s’editen amb la Revista Barçakids.

L’objectiu és traslladar l’oferta pedagògica a l’entorn mòbil per tal de dotar el projecte d’una experiència educativa de 360º. 'Barçakids' té una part presencial, en forma de sessions amb els infants a les instal·lacions del Camp Nou i a les escoles; una extensió a la xarxa, a través de fcbkids.cat, que permet als mestres i a les famílies treballar els valors amb la mainada a l’aula i a casa; i, a partir d’ara, una aplicació mòbil que afegeix una gran dosi d’entreteniment al projecte perquè els valors arribin als nens i nenes de manera natural, mentre consumeixen continguts i juguen.

7.000 beneficiaris la temporada 15/16

'Barçakids' és un programa de la Fundació FC Barcelona que pretén fomentar i consolidar el sistema de valors dels infants per mitjà dels principis pedagògics de l’esport, del joc i de la participació activa i inclusiva. El projecte s’aplica a les escoles dels Països Catalans des de la temporada 2011/12, i a través d’activitats esportives i activitats d’aula fomenta la reflexió dels infants al voltant dels valors.

Durant la temporada 2015/16 van gaudir del projecte 7.000 infants de 56 centres educatius. El projecte està dirigit als nens i nenes de 6 a 12 anys i, alhora, pretén implicar la seva família i la comunitat educativa amb recursos pedagògics disponibles al web www.fcbkids.cat.

Tornar a dalt