Noms confirmats per al partit de famosos de La Marató de TV3

Carles Puyol, Éric Abidal, i els germans Marc i Àlex Márquez i Pol i Aleix Espargaró són algunes de les cares conegudes que participaran en el partit

Ja es coneixen els noms dels participants confirmats per al partit de famosos vs famosos de La Marató de TV3 que tindrà lloc aquest diumenge i que està coorganitzat pel Fórum Samitier i la Fundació FC Barcelona. La llista és diversa i abarca cares conegudes tant del món de l'esport, com la televisió i la música, entre d'altres.

Alguns dels famosos confirmats que suaran la samarreta aquest diumenge al Mini són: Carles Puyol, Éric Abidal, Marc i Àlex Márquez, Pol i Aleix Esparagró, Purito Rodríguez, Daniel Guzmán, Carlos Cuevas, Risto Mejide, Daniel Diges, Julio Salinas, Javier Clemente, entre molts d'altres.

Entrades ja a la venda

Les entrades/donatiu per a aquest enfrontament es poden adquirir des d’aquest dijous 1 de desembre a través del web del Club (http://bit.ly/2fOtnBt) per un preu de 3 euros + 0,5 euros de despeses de gestió i a les taquilles del Bulevard del Camp Nou per 3 euros. El dia del partit també es podran aconseguir a partir de les 9.30 h a les taquilles del Gol Nord i de l’accés 15 del Camp Nou, així com a les del Mini.