L'estand de la Fundació FCB al Festival de la Infància rep la visita de Montoya i Tello

Els dos futbolistes han compartit una estona de joc amb els infants presents i han signat autògrafs. Els han acompanyat el preparador físic Francesc Cos i el patró de la Fundació Ramon Palou En aquest espai la Fundació ofereix un tast dels projectes 'Barçakids', 'FutbolNet' i 'Som el que mengem'

Montoya i Tello han fet una visita aquest divendres a l’estand que la Fundació FC Barcelona té instal·lat durant aquests dies al Festival de la Infància de Barcelona. Els dos futbolistes han jugat una estona en el minicamp de ‘FutbolNet’, han signat diversos pòsters del prmier equip i s’han fet fotografies amb els seus admiradors que han esperant pacientment el seu torn en una filera. Montoya i Tello han estat acompanyats pel preparador físic Francesc Cos i el patró de la Fundació Ramon Palou. Durant la seva estada a l'estand de la Fundació han rebut també la visita d'Helena Rakosnik, presidenta del Festival de la Infància, que els ha saludat i els ha agraït la seva presència en aquesta cita ineludible pel públic infantil.

La Fundació al Festival fins aquest dissabte

L'estand de la Fundació està situat al Pavelló número 1 del recinte firal de Montjuïc i l'horari d'obertura és d'11 a 20 hores, ininterrompudament, fins aquest dissabte 4 de gener. Enguany la Fundació ofereix en aquesta emblemàtica cita lúdica un tast dels projectes ‘Barçakids’, ‘FutbolNet’ i ‘Som el que mengem’.