Magic Memories trasllada el Camp Nou a l'aula hospitalària de l'Hospital Parc Taulí

L'activitat s’emmarca en una col·laboració de la Fundació Barça amb l’empresa Magic Memories i es duu a terme gràcies a empleats voluntaris

11/03/2019

Nens i nenes de l’Hospital  Parc Taulí de Sabadell han gaudit d'un dia especial, que els ha fet oblidar per uns instants la seva estada al hospital. Gràcies al croma instal·lat per Magic Memories a l’aula hospitalària, els infants s'han fet diverses fotografies personalitzades amb el Camp Nou de fons i al costat dels jugadors del primer equip de futbol. Aquesta acció finalitza amb l’entrega d’un llibret personalitzat amb les fotografies lliurat pels mateixos voluntaris de Magic Memories.

D’altra banda, i amb l’objectiu d’amenitzar l’espera entre fotografia i fotografia, l’acció també ha contemplat una experiència blaugrana immersiva. A través d’unes ulleres de realitat virtual, els nens i nenes han visualitzat, en 360 graus, imatges úniques de jugadors i els millors moments de la història del Club.

Programa Benestar Emocional Pediàtric

Les situacions d'ingrés i de tractament en un hospital són moments de dolor, incertesa i incomprensió per als pacients i les seves famílies, però especialment per als infants.

Aquesta iniciativa s'emmarca dintre el projecte Espais Hospitalaris, que al mateix temps, forma part del Programa Benestar Emocional Pediàtric de la Fundació Barça, que té com objectiu  la millorar del benestar dels infants ingressats o del centre de dia a través de reforçar les seves emocions positives.

Gràcies al bons resultats i als feedbacks positius per part del personal sanitari, del propi equip de Magic Memories i de la Fundació Barça, durant la prova pilot realitzada a la temporada 17/18 en què van participar 96 nens/es, la Fundació ha apostat per integrar dintre del programa de la Fundació com una acció estable.

En aquest sentit, i al llarg de la temporada actual, la Fundació ofereix aquesta acció als sis hospitals pediàtrics amb qui la Fundació té una aliança: Hospital Sant Joan de Déu, Vall d'Hebron, Hospital Sant Pau, Hospital Germans Tries i Pujol, Hospital Parc Taulí i Hospital de Nens de Barcelona.

Magic Memories Group

Fundada l'any 1995, Magic Memories Group és líder mundial en fer somriure a la gent. Magic Memories és una empresa especialitzada en disseny i captura de fotos i vídeos personalitzats per commemorar les experiències més emocionants.

A més de col·laborar en les activitats als hospitals, Magic Memories també està ubicada en les instal·lacions del camp nou i del Museu on, diàriament, creen experiències fotogràfiques als visitants mitjançant un croma amb les copes o els jugadors.