La Fundació FC Barcelona aportarà la màgia del Barça a la caminada solidària Magic Line de Sant Joan de Déu

Una de les rutes, que comptarà amb la participació de tres equips del Fundació Barça Genuine, permetrà visitar la Ciutat Esportiva Joan Gamper

La caminada solidària Magic Line SJD comptarà aquest any amb la participació activa de la Fundació FC Barcelona i de diversos membres del seu equip Genuine, ja que el proper 20 de març els participants d’una de les 30 rutes d’aquesta marxa popular amb fins solidaris tindran l’oportunitat de conèixer per dins la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Les instal·lacions esportives blaugrana seran un dels punts d’interès de la ruta per Sant Joan Despí, Sant Just i Esplugues. La caminada comptarà, a més, amb la participació de tres equips formats per jugadors i jugadores del Fundació Barça Genuine.

La Magic Line és una caminada solidària que des del 2014 organitza l’Obra Social de Sant Joan de Déu, amb l’objectiu d’ajudar les persones en situació de vulnerabilitat i que destina el cent per cent del que recapta a finançar projectes socials i sanitaris. Per primer cop, la Fundació FC Barcelona participarà amb dos equips propis en aquesta popular marxa i se suma d’aquesta manera a una iniciativa amb la qual comparteix molts punts en comú: la inclusió, el treball en equip i l’esport com a eina d’integració.

La directora general de la Fundació FC Barcelona, la Dra. Marta Segú, ha afirmat: “Ens fa molta il·lusió poder contribuir a la celebració d’aquesta caminada solidària tan emblemàtica,  fer-ho també d’una forma activa amb la presència de membres del nostre equip Genuine i obrint la Ciutat Esportiva als participats de la caminada per aportar una mica de la màgia del Barça a aquesta iniciativa”.

La ruta ‘Baix Llobregat: arquitectures i descobriments’, promoguda per l’Escola Utmar, surt des del centre Sant Joan de Déu Serveis Sociosanitaris i es podrà fer o a peu o corrent. El recorregut té una distància d’11 km.

Des del 2014 la Magic Line SJD ha permès destinar prop de 2.000.000 € per finançar programes de suport a infants, adults i persones grans que s’atenen als centres de Sant Joan de Déu i entitats socials properes. El 100% dels fons recaptats pels equips de la Magic Line SJD es destinen a programes socials per a cuidar persones en situació de vulnerabilitat del territori de cada caminada.

Pots inscriure´t a la Magic Line 2022 fent clic aquí.