Les fundacions del FC Barcelona i de la Federació Catalana de Futbol s’uneixen per fomentar l’esport com a eina social

L’acord permetrà impulsar activitats esportives i solidàries destinades a infants i joves en risc d’exclusió social a Catalunya

La Fundació FC Barcelona ha signat aquest dimecres un acord de col·laboració amb la Fundació de la Federació Catalana de Futbol amb l’objectiu de desenvolupar accions esportives i solidàries a Catalunya destinades a infants i joves en risc d’exclusió social i que pertanyen a famílies amb pocs recursos.

L’entesa preveu la concessió de beques per practicar esport, l’organització de campus solidaris per a infants tutelats per la Creu Roja, el finançament d’arbitratges de tornejos sense ànim de lucre i l’impuls de campanyes de caire social.

Per part de la Fundació FC Barcelona han rubricat l’acord el vicepresident primer del FCB i de la Fundació FCB, Jordi Cardoner, i la directora general de la Fundació FCB, Mària Vallès; els han acompanyat els patrons Antoni Tombas i Josep Cortada. Representant la Fundació de la Federació Catalana de Futbol hi ha assistit el seu president, Pere Guardiola.

Declaracions de Jordi Cardoner

“Ambdues fundacions volem ajudar el nostre teixit territorial, en especial els nens i nenes, i ho volem fer vehiculant-ho a través de l’esport. Impulsarem la pràctica del futbol, i ho farem partint dels valors que defineixen el FC Barcelona”.

Declaracions de Pere Guardiola

“A la Federació Catalana de Futbol hi ha 150.000 federats i gràcies als tornejos solidaris, beques i campus que impulsarem en el marc d’aquest acord podrem arribar a molts infants de Catalunya”.