La subhasta de Sotheby's, al detall

La sessió celebrada dijous en favor de l''Unicef ha recaptat més de 3 milions d’euros, amb l’obra de Damien Hirst sobre Messi adjudicada per 494.000 euros

La campanya ‘1 in 11’ impulsada pel FC Barcelona per recaptar fons en favor de l’Unicef va culminar dijous al vespre amb la celebració de la subhasta de Sotheby’s de les 17 creacions artístiques, les dues experiències blaugrana i la pilota del projecte signada per Messi, que han recaptat més de tres milions d’euros, els quals es destinaran a projectes educatius.

La seu londinenca de Sotheby’s es va omplir de gom a gom per presenciar la sessió, que va comptar amb una representació del FC Barcelona formada pels directius i vicepresidents de la Fundació, Ramon Pont i Ramon Cierco, el directiu Silvio Elias i l’exblaugrana José Edmílson, que va ser el representant de l’àmbit esportiu.

Les obres de temàtica blaugrana van tenir un gran protagonisme en la sessió. Tres dels artistes que hi han participat van inspirar-se en el Barça per fer les seves creacions.

L’obra ‘Preciosa pintura centrífuga de Messi per a One i Eleven’, de Damien Hirst, considerat l’artista viu més ben pagat del món, va ser licitada per 494.829 euros.

Per la seva part, la creació de Takashi Murakami titulada ‘Lionel Messi i un univers de flors (2014)’ va ser adjudicada per 429.756 euros. La pilota del projecte dissenyada pel mateix artista japonès i signada per l’astre argentí va aconseguir recaptar 61.000 euros.

Finalment, el quadre ‘Retrat de Gerard Piqué com l’Apol·lo del Belvedere’, de l’italià Francesco Vezzoli, va recaptar 44.000 euros.

Fundació FC Barcelona- '1 in 11' recapta més de... por fcbarcelona