Shakira i Jordi Cardoner reben els participants del campus ‘Joves Emprenedors’ de la Fundació Bancaria “La Caixa” al Camp Nou

12/05/2019

Durant el descans del partit contra el Getafe s’ha dut a terme una trobada de Shakira Mebarak, la presidenta de la Fundació Pies Descalzos, Jordi Cardoner, el  vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, i el  director de l’Àrea d’Acció Comercial i Educativa de la Fundació Bancària La Caixa, Xavier Bertolín, amb un grup de dotze nois i noies de Colòmbia i el Perú que pertanyen al programa “Joves emprenedors” de la Fundació de la Caixa i que participen al Campus Internacional Desafío Emprendre 17, que s’ha celebrat aquesta setmana a Barcelona.

La trobada amb Shakira ha estat una sorpresa per als nois i noies colombians i peruans, que s’han emportat una gran alegria quan han vist aparèixer la cantant colombiana, presidenta de la Fundació Pies Descalzos.

Desafío Emprende 17 és un programa de la Fundació Bancària “la Caixa” en què participen 1.400 escoles de l’Estat per impulsar projectes d’emprenedoria. Per primera vegada s’hi han convidat escoles internacionals, de Colòmbia a través de la Fundació Pies Descalzos, i del Perú, amb Municipalidad de Lima.

La Fundació Bancaria "la Caixa" i la Fundació Barça mantenen des de fa deu anys un conveni anual de col·laboració a través del qual promouen accions i projectes educatius de qualitat i innovadors, basats en els valors i les competències personals. D'aquesta col·laboració, s’està treballant en la construcció d’una nova escola de la Institució Educativa Pies Descalzos a la ciutat de Barranquilla.