Els Barça Lassa d’Handbol visita l’hospital de Sant Pau i l’Hospital de Nens de Barcelona

L'alegria i la il·lusió s'han apoderat dels passadissos d'ambdós hospitals en una jornada solidària emmarcada dins de la iniciativa de la Fundació ‘Es Nadal tot l'any’

07/05/2019

Tots els jugadors de la primera plantilla del Barça Lassa d’handbol, repartits en dos grups, han visitat aquest matí els infants ingressats en els dos hospitals barcelonins. Jordi Argemí, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona i responsable de l’handbol, i Eugeni Serrano, membre de la Comissió Esportiva d’Handbol del FC Barcelona, també han acompanyat l’equip en aquesta jornada solidària.

El primer grup de jugadors, que estava format pel capità Víctor Tomàs, Gonzalo Pérez de Vargas, Nemanja Ilic, Gilberto Duarte, Aron Pálmarsson, Kamil Syprzak, Thiagus Petrus, Jure Dolenc i Kevin Möller, ha visitat l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona.

D’altra banda, la segona comitiva blaugrana, formada per Raúl Entrerríos, Aitor Ariño; Lasse Andersson; Thimothey N’Guessan; Dika Mem; Aleix Gómez; Cedric Sorhaindo i Ludovic Fàbregas ha compartit una estona amb els infants de l’Hospital de Nens de Barcelona.

Els homes de Xavi Pascual, amb un ull posat al sorteig de la Final Four de la Champions de Colònia, han canviat l'entrenament i el parquet del Palau per passar un matí d’alegria i d'emocions amb els nens ingressats i les seves famílies. Els blaugranes han regalat somriures als qui més ho necessiten en una visita plena de regals, autògrafs i fotografies per immortalitzar moments únics.

Programa de Benestar Emocional Pediàtric

La visita, emmarcada dintre del programa Benestar Emocional Pediàtric de la Fundació i de la iniciativa solidària És Nadal tot l'any, té com a objectiu fomentar el benestar emocional dels nens i nenes hospitalitzats mitjançant el reforç d'emocions positives. Amb aquestes visites es busca desenvolupar la capacitat d'adaptació dels infants i la seva imaginació i il·lusió perquè l'estat emocional i un entorn favorable tenen un paper clau en l'eficàcia del tractament i en la millora dels processos de recuperació dels infants.

En aquesta temporada, aquesta ha estat la cinquena i última visita de les seccions professionals del FC Barcelona a diferents hospitals de la demarcació de Barcelona. Anteriorment, el Barça de bàsquet ja havia visitat l'Hospital de Sant Pau i l'Hospital de Sant Joan de Déu; el de futbol sala, l'Hospital de Nens de Barcelona, i, pel que fa a la secció d'hoquei patins, l'Hospital Germans Trias de Barcelona.

Declaracions de Víctor Tomàs, capità del Barça Lassa d’handbol

“Es dur veure com nens que haurien de jugar i passar-ho bé són a l’hospital però alhora gratificant veure com els agraden aquestes visites. Nosaltres intentem estar prop d’ells i donar-los ànims. Per a aquestes coses el Barça també és més que un club”.

Declaracions de Gonzalo Pérez de Vargas, porter del Barça Lassa d’handbol

“Crec que és una cosa que hauríem de fer més sovint tot i que és dur veure els nens malalts. El més important, però, és ajudar-los. Amb aquestes visites fem una mica més fàcil la seva estada a l’hospital i que puguin passar un millor dia”.