El Barça d'Handbol porta il·lusió al Campus Hospitalari Vall d'Hebron

Gonzalo Pérez de Vargas, Raúl Entrerríos, Cedric Sorhaindo, Valero Rivera, Alexis Borges, Tiomthey N'Guessan i Dika Mem han compartit una estona amb nens i nenes ingressats a l'hospital barceloní

12/03/2018

Després de les visites dels primers equips d'Hoquei Patins i Bàsquet del Barça Lassa, avui ha estat el torn de l'equip d'handbol. Els homes de Xavier Pascual han visitat a més de 160 nens, amb els que han pogut compartir una estona junts i els hi han portat regals de la Fundació Barça com ara pòsters, postals i gorres, a més els jugadors s'han fet fotografies amb els nens, les seves famílies i el personal mèdic. L'expedició blaugrana ha anat acompanyada pel Sr. Tono Tombas, patró de la Fundació Barça i el Sr. Lluís Duocastella, membre de la comissió esportiva d'handbol. La comitiva ha estat rebuda pel gerent de l'Hospital Vall d'Hebron, el Sr. Vicenç Martínez Ibañez.

La visita de les estrelles de l'equip d'Handbol forma part de la iniciativa de la Fundació Barça "Nadal tot l'any" que promou la realització d'aquestes accions més enllà de les dates nadalenques, implicant als equips professionals del FC Barcelona, per tal de millorar el Benestar Emocional Pediàtric de nens ingressats per malalties greus.

La visita ha començat amb una fotografia institucional a la Sala Barça de la planta pediàtrica del Campus Hospitalari Vall d'Hebron. Durant la sessió, alguns nens i nenes han pogut compartir la passió pel Barça i l'handbol amb els seus herois. Tots els jugadors han destacat que aquestes experiències són molt emocionals, i que suposen un bany de realitat. També han volgut destacar la satisfacció que els suposa poder ajudar sempre a aquests nens i nenes que passen per situacions tan dures en edats molt prematures.

Aquesta és la tercera visita feta per les seccions professionals del Barça. L'equip d'Hoquei va visitar l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, l'equip de bàsquet l'Hospital de nens de Barcelona i avui els jugadors d'handbol han visitat el Campus Hospitalari Vall D'Hebron.

Declaracions de Gonzalo Pérez de Vargas

"Quan vens aquí xoques amb la realitat i intentes aprofitar per tenir una visió diferent de tot el que t'envolta. Aquesta experiència t'empeny a donar-ho tot perquè no saps el que t'espera al dia de demà."