El Camp Nou dona el seu escalf al Fundació Barça Genuine

Els jugadors i jugadores de l’equip format per persones amb diversitat funcional es van presentar davant els 54.507 aficionats del Barça – Osasuna

L’afició blaugrana va aplaudir l’equip Fundació Barça Genuine, format per persones amb diversitat funcional, durant la mitja part del Barça - Osasuna. Quan falten només dues setmanes perquè comencin a competir en LaLiga Genuine Santander, els 20 nois i les 4 noies d’aquest equip van saltar a la gespa de l’Estadi i van rebre el suport dels 54.507 espectadors que van assistir al partit. Ho van fer acompanyats pel seu cos tècnic, integrat per Sergi Mascarell, Josep Ferré, Beth Puigdesens, Emilio Gómez, Tina González i Francesc Martínez. Tots plegats van ballar el haka, una divertida dansa coral que aplega futbolistes, tècnics, àrbitres i afició abans i després de cada partit de LaLiga Genuine Santander.

L'equip Fundació Barça Genuine és un projecte transversal, en el qual participen el Club, la Fundació Barça i la Masia, que va néixer aquesta temporada a iniciativa del nou departament de Diversitat i Inclusió. Els seus ambaixadors són Gerard Piqué i Alexia Putellas, i es prepara per competir per primera vegada a LaLiga Genuine Santander des del mes de setembre passat

Debut en la competició a l’abril

LaLiga Genuine Santander es disputa en tres fases, distribuïdes en tres caps de setmana, i la primera tindrà lloc l’1, 2 i 3 d’abril a la Ciudad Deportiva Barranco Seco de Las Palmas de Gran Canaria. La segona serà al maig, a La Rosaleda de Màlaga, i la tercera, i definitiva, a la Ciudad Deportiva de Lezama de Bilbao, a principis de juny. Els partits es juguen en la modalitat de Futbol 8, amb 4 parts de 10 minuts, i el resultat final es determina pel nombre de parts guanyades per cada equip. Si hi ha empat, no puntua cap equip.