La Fundació Barça organitza a Colòmbia, el festival FutbolNet en el qual participen 1.300 nens i nenes colombians

El festival, organitzat conjuntament amb Scotiabank, es desenvoluparà durant dos caps de setmana, promovent valors i el joc net a través de la pràctica del futbol

02/08/2018

La Fundació Barça ha organitzat de la mà de Scotiabank Colpatria el festival FutbolNet. Aquest festival s'ha celebrat per segon any consecutiu a Colòmbia, i ha comptat amb la presència de l’ excampió mundial Edmílson, qui ha compartit les seves experiències i ensenyaments el passat 28 de juliol en donar inici a FutbolNet. "Ha estat una  jornada molt fructífera en la qual hem compartit juntament amb nens i nenes la metodologia FutbolNet que des de l'esport i els valors, permet abordar i afrontar, situacions problemàtiques.  Una metodologia que la Fundació Barça utilitza amb gran èxit, en més de 50 països del món" afirma l'exjugador del FC Barcelona Edmílson.

1.300 nens colombians han pogut compartir amb el excampió  mundial brasiler Edmílson, ara ambaixador de la Fundació Barcelona en programes socials, qui romandrà a Bogotà fins a finals de juliol i començaments d'agost en el festival FutbolNet, iniciativa promoguda per Scotiabank Colpatria per estimular valors des de la pràctica de l'esport.

Per segon any, FutbolNet reuneix a aquests joves colombians dos caps de setmana, el passat  28 i 29 de juliol així com 4 i 5 d'agost al Parc Nacional de Bogotà, amb el propòsit d'inculcar el treball en equip, estimular lideratge i competències per resoldre diverses situacions que poden presentar-se en el desenvolupament quotidià de les vides d'aquests petits.