Festival FutbolNet a Costa Rica

La Fundació Barça organitza el Festival FutbolNet a Costa Rica amb el suport de ScotiaBank i la presencia del Barça Legend José Edmílson

16/03/2018

La Fundació Barça i ScotiaBank van celebrar a la localitat de San José, Costa Rica del 13 al 16 de març, el Festival FutbolNet en què hi van participar 265 nens i nenes d’entre 10 i 14 anys. A més, van comptar amb la presència del Barça Legend José Edmílson, que va participar en el projecte transmetent els valors de l’esport en els joves.

L’objectiu d’aquest festival és oferir un programa d’inclusió social a través de la metodologia FutbolNet basada en el futbol i l’activitat física en general com a eines de reflexió i agents de canvi per millorar la vida dels infants i joves que es troben en contextos vulnerables.

Com és habitual en aquests esdeveniments, l’activitat central va consistir en diferents partits de futbol implementant la metodologia FutbolNet. Per l’altra banda, es van dur a terme activitats esportives per posar en pràctica de forma intensiva els valors del projecte i del FC Barcelona: humilitat, esforç, ambició, respecte i treball en equip.

En total, es realitzaran 18 Festivals FutbolNet Scotiabank en els pròxims tres anys en països com: Perú, Xile, Colòmbia, Costa Rica i El Salvador. El primer es va realitzar a Mèxic, al juny de 2017. L'objectiu de la Fundació Barça i de Scotiabank és aconseguir la participació de més de 18,000 joves que viuen en contextos difícils i que els festivals suposen un lloc segur i educatiu per a ells.